Direktlänk till inlägg 10 oktober 2012

Möte!

Av Elias Rydén - 10 oktober 2012 23:48

Idag var det dax för sponsormöte, det var 3 timmar långt och planeringen för nästa säsong är i full gång.

Jag själv ser mig som marknadschef numer, hur ni andra ser på det skiter jag i!

Vi kom väl inte jättelångt men en liten bit på väg iaf och jag ger mötet 2,3 av 5 SLOTS.


Som jag skrev innan så är inte klubben något alls utan alla er där ute och därför vill jag gärna att fler ska ställa upp för att hjälpa till, det behöver inte vara något märkvärdigt utan all hjälp är välkommen, vara boll-kalle, baka bullar eller sponsra, ja, ni alla behövs.

Hör gärna av er om tips och ideer till klubben, antingen här på bloggen, till mig eller någon annan i föreningen!


Nu när klubbens viktigaste lag har tagit ett sådant stort steg som detta faktiskt är så gäller det även att klubben/föreningen växer med, men absolut inte för snabbt och inte för långsamt, i LAGOM takt, för det är trots allt det landet vi alla bor i....


Förstå mig rätt nu bara när jag skrev "klubbens viktigaste lag" för självklart är våra barn och ungdomar viktigast, inte minst för framtiden men just för klubben så ÄR alltid seniorsporten viktigast, det drar mest folk, sponsorer och pengar och på sikt om detta blir bättre så växer även ungdomsverksamheten med intresse mm.

Win-win...



/Scarpino

 
 
Ingen bild

Marcus H

11 oktober 2012 00:28

Har en ide om att få in pengar. Vi kallar det "RSK Supportern" låt säga att varje hushåll i Ryd ( kan givetvis skickas ut tilll små byar runt om med) sponsrar med 100kr a 500 hushåll (inte säker på hur många hushåll det finns) = 50.000 Kan även göras om till att varje vuxen eller så kan sponsra med samma summa o det blir mer pengar. Sen kan man göra en skylt där alla namn står med nere vid trojavallen. Alla borde väl kunna skänka en hundring iaf???

Elias Rydén

12 oktober 2012 09:29

Tack!
Bra idé, den var uppe på mötet!

Bara fortsätt ni andra att kasta in idéer!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elias Rydén - 10 oktober 2012 23:34


Fast det tyvärr bara var 60 stycken som röstade så var det iaf ganska solklart vem som skulle få utmärkelsen MVS -12. Den Mest Värdefulla Spelaren blev utan konkurrens Peter "sollet" Lindström, priset var var inte och leka med, en handgjord smörkni...

Av Elias Rydén - 10 oktober 2012 23:10

Som ingen lär ha missat så tog vi vara på våran chans att ta poäng mot Virestad och bli direktuppflyttade till Div4. Helt jävla fantastiskt=) Att skriva om matchen känns relativt onödigt mer än att vi spelade mycket bra och vann rättvist med 2-0!...

1h!

Av Elias Rydén - 6 oktober 2012 14:03

Om en timme är det dax, då blåser domaren igång den avgörande matchen mellan Ryds SK och Virestad! Jag vill uppmärksamma alla om att min klädsel jag bär idag absolut inte är pga att jag har tagit ut någon seger i förskott utan vill avsluta säson...

Av Elias Rydén - 6 oktober 2012 12:31

Något som är större än om vi nu går upp i Div4 är att få barn.   Vill därför gratulera Fredrik Johansson och önska han och hans familj ett stort lycka till från alla oss på denna bloggredaktionen=)   /Scarpino ...

Av Elias Rydén - 5 oktober 2012 22:04

I morgon lördag kan det skrivas fotbolls historia i Ryds SportKlubb!Vårt fotbollslag är på väg att göra en jätte bedrift med att stiga två serier i seriesystemet på två säsonger med ett ny uppstartat seniorlag.Vid vinst eller ett oavgjort resultat så...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vem är säsongens mest värdefullaste och kompletta spelare spelare?
 Peter "sollet" Lindström
 Niklas Karlsson
 Linus Svensson
 Viktor Johansson
 Elias Svensson
 Torbjörn "Tobbe-talanglös" Strand
 Markus Eriksson
 Aaron Skugge
 Toni Ringberg
 Fredrik Johansson
 David Björck
 Felix Karlsson
 Zacharias Andersson
 Kushtrim Berbatovic
 David Svensson
 Lukas Svensson
 Arber Bahtijari
 Hotep Gunnarsson

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards